Facebook Pixel Code

Kampanja „Radna eksploatacija je stvarna“

Za potrebe realizacije projekta Radna eksploatacija je stvarna, koji je deo programa MY WAY − Make it Work for Youth! podržanog strane EIDHR, organizovana je intenzivna kampanja i urađen istoimeni portal namenjen, pre svega, informisanju mladih kako bi izbegli ne-fer ponude poslodavaca u zemlji i inostranstvu. Realizaciju ovog projekta pratila je i intenzivna kampanja za čije potrebe je urađeno 7 video-spotova namenjenih prikazivanju na televiziji i postavljanju na YouTube, 7 audio-reklama, 7 bilborda (2 Beograd, 2 Novi Sad, 1 Niš, 1 Kragujevac, 1 Subotica), štampani materijal (posteri, lifleti, infografik). Osim toga, digitalnu kampanju činila su 22 digitalna oglasa / animacije / banera i 3 plasirana teksta sa dva meseca plaćenih banera [VICE Srbija]. TEKSTOVI VICE: Iz Srbije u Slovačku: Dva puta sam otišao da radim, i bilo je pakleno Oglasi za posao u Srbiji su najčešća zamka za žrtve trgovine ljudima Srbija eksploatiše mlade kao jeftinu radnu snagu Postovi na društvenoj mreži Fejsbuk imali su reach (broj ljudi do koji je doprla objava, tj. koji su videli sve postove) 255.686, do je broj post engagement (broj šerova, lajkova i komentara) iznosio 5.397. Postovi koji su sa Fejsbuka direktno vodili na portal doveli su preko 1.000 novih posetilaca. Na Instagramu je zabeleženo 193.667 prikaza (broj ljudi kojima su se postovi prikazali na feedu), dok je na YouTubu bilo 8.900 pregleda. Kampanja je trajala od februara do juna 2019.  

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top